topsims

Alla inlägg under januari 2012

Av Nora & Miriam - 7 januari 2012 00:06

Dem är alltid så vackra, eller?


TIPS! För att få en bra bild, gå till kartan och tryck vid ett vattenfalL, Berg, eller hav så blir det superbra bilder  


ENYOY  


                             

Av Nora & Miriam - 6 januari 2012 23:41

Engång tema inlägg, HUS!


Ibland så är det svårt att välja färger och tapeter till sitt hus.


Förklarande bilder...


 Badrum:
Här har vi två olika badrum, båda är moderna på olika sätt.


Detta badrummet är svart och vit.När du har svårt att välja färger kan du ta och se vilka som passar bäst ihopa, oavsett om det är modernt/omodernt.


Färger som passar bra ihop i badrum:


Svart och vit

Brun och gul

Grön och blå
Röd och Rosa

 
Testa dig fram, blanda och testa.
     


Kök 
Modernt/omodernt, här har skaparna blandat!
     

Lägg till lite tavlor och dekor, för finaste skull  


Färger som passar bäst ihop med varandra i Köket:
Vit och brun
Svart och blå (svart pasar till allt i alla kategorier)
Grön och röd
Mörk grön med vin röd  


Vardagsrum

Ha lite olika vardagsrum, ett "spel-vardagsrum", ett "vanligt-vardagsrum" och ett "blandat-vardagsrum", det vanligaste man kan välja mellan.
Färgerna är enkla att kombinera här, så inga råd här inte ^^
       
  


Sovrum
Kombinera det med något, en läs-hörna, TV- hörna mm.


Här är två sovrum:
   
 


NÄSTA INLÄGG: NATUR BILDER. 

Av Nora & Miriam - 6 januari 2012 14:53

Lite mer bilder :)
Frågar sin rådgivare...
 

Pappan gosar med dottern Elena.

 

Drottningen, eller "Veronica den store" matar sin dotter Elena.



Drottningen Veronica den stora Ska laga mat, typ?

     

Av Nora & Miriam - 5 januari 2012 17:31

Vill ni ha designers av mig?

Skicka bilder, önskemål , text mm till topsims@speedmail.se

Lite sims bilder:
i egypten.
     mysigt :)





 

Av Nora & Miriam - 4 januari 2012 10:43

Ska jag göra en sådan, istället för Jackson?

POSTBILEN HAR KOMMIT, OCH MITT PAKET FANNS DÄR I!!

den heter Djupa andetag.


Har kompis hemma så hejdå! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till en simsblogg!
Här skriver vi om sims 3, med tips, bilder och massa annat :)
/Nora & Miriam
(Vill ni veta mer? Klicka under!)

Sök i bloggen

Regler!

Regler för frågor:


- Om du anger din mail kommer ditt svar skickas dit.

- Skriv inte om din fråga, jag svarar när jag ser den.

Regler för kommentarer:


- Skriv aldrig något kränkande!

- Kommentera inte "kolla in min blogg" eller "kolla in min tävling", dessa kommentarer tas bort direkt!

 

 

Fråga mig

1 besvarad fråga

Bloggens mail!

minilizzie@live.se är bloggens mail, jag kollar min inkorg varje dag!

 

Du kan skicka det här till min mail:


- Frågor, frågor kan alltid skickas till min mail!

 

- Simsbilder får gärna skickas dit! 

 

- Har du en blogg? Och inte alls är bra på en header? Skicka dina bilder och eventuella önskemål så fixar jag en till dig :)

 

- Och massa mer! Detta var exempel ovan, du kan skicka tävlingsbidrag m.m!

Statistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Copyright

Copyright 


Allt på bloggen ägs av oss om inget annat anges och får inte kopieras utan tillstånd!

 

Vi äger inget av The sims 3, det är ett spel tillhörande EA!


Ovido - Quiz & Flashcards